آکادمی رقص آذربایجانی سوین Sevin Academy

آکادمی رقص آذربایجانی سوین - SevinAcademy

چرا آکادمی رقص آذربایجانی سوین را انتخاب کنیم؟

آیا فکر می کنید برای یادگرفتن رقص آذری دیر شده است؟ آموزش رقص آذری از صفر می تواند دغدغه بسیاری از افراد باشد و حتی گاهی عامل اصلی بازدارنده برای ثبت نام و شرکت در بسیاری از کلاس ها بوده است. حال چرا باید آکادمی رقص آذربایجانی سوین (Sevin Academy) را انتخاب کنیم؟

نگران نباشید. ما با در نظر گرفتن تمام جوانب یادگیری رقص آذری؛ آموزش هایی را برای این دسته از افراد آماده کرده ایم. این گونه همه می توانند بدون کمترین تجربه از رقص، به نتایج بسیار خوبی برسند.

آکادمی سوین نزدیک به 10 سال تجربه آموزش به متدهای نوین و بروز را دارد. و گام های بزرگی در آموزش رقص آذری برداشته است. آکادمی رقص آذری سوین به صورت جلسات حضوری و غیر حضوری دوره های مختلفی را برگزار می کند. آموزش های حضوری با توجه به شهر و منطقه برگزار می شوند. آموزش های غیر حضوری نیز به صورت پکیج های آموزشی در اختیارتان قرار می گیرد. در تمامی دوره های آموزشی از صفر تا صد و از مبتدی تا پیشرفته، به آموزش کامل رقص آذری پرداخته شده است.

آیا برای شرکت در کلاس رقص آذربایجانی سوین محدودیت سنی وجود دارد؟

گاهی اوقات برای کلاس های رقص محدودیت حداقل سنی وجود دارد. اما در اصل قابلیت شرکت در کلاس های Sevin Academy به توانایی جسمی/حرکتی رقصنده بستگی دارد. بیشتر اوقات حداقل سن آموزش برای کودکان 3 سال است. در این سن اگر کودکان بتوانند از دستورالعمل های مربیان پیروی کنند و به راحتی راه بروند، بدودند و همراه موسیقی حرکت کنند، مانعی برای شرکت در کلاس وجود نخواهد داشت. با در نظر گرفتن استعداد و توانمندی اکثر کودکان؛ بهترین سن برای شروع یادگیری رقص 6 سال توصیه می شود. در این سن کودکان درک بهتری از آموزش خواهند داشت و با اشتیاق بیشتری در کلاس های رقص شرکت خواهند کرد. با اینکه محدودیت “حداقل” سن برای شرکت در کلاسهای رقص وجود دارد ولی محدودیتی برای “حداکثر” سن وجود ندارد. در طی سالهای فعالیت و آموزش آکادمی رقص سوین هنرجویانی در بازه های سنی 3 تا 67 سال حضور داشته اند.

به خاطر داشته باشید که هیچ وقت برای تناسب اندام و یادگیری رقص دیر نیست. اگر می توانید راه بروید پس حتما می توانید برقصید و ورزش کنید. فقط نیاز به آموزش و تمرین دارید.

در هر سنی که شما تصمیم می گیرید رقصیدن را آغاز کنید بر نوع رقصی که می توانید انتخاب کنید تاثیر خواهد گذاشت. زیرا میزان و نوع فعالیتی که می توانید انجام دهید کاملا به قدرت و توانمندی جسمانی شما بستگی خواهد داشت.

تاثیر مثبت رقصیدن در همه سبک های رقص خودش را نشان خواهد داد:

  • افزایش اعتماد به نفستان
  • سپری کردن اوقات خوش
  • پیدا کردن دوستان جدید
  • تناسب اندام و سلامت جسمانی

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فیسبوک
توئیتر
لینکداین
واتساپ
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *