یادگیری غیرحضوری رقص آذربایجانی

آموزش غیرحضوری رقص آذربایجانی و یادگیری رقص آذری در خانه

یادگیری غیرحضوری رقص آذربایجانی در آکادمی سوین

شاید شما هم با دیدن رقص پا آذری تند و حرکت های چابک رقصندگان آذربایجانی شیفته این رقص شده باشید. اما به خاطر ترس از پیچیدگی ظاهریش تا به حال اقدام به یادگیری آن نکرده اید، نگران نباشید! یادگیری غیرحضوری رقص آذربایجانی و آموزش رقص آذری در خانه را همراه با آکادمی سوین تجربه کنید. هدف آکادمی هنری سوین این است تا یادگیری هنر رقص آذربایجانی را برای همه علاقه مندان ساده تر کنیم. تا همه بتوانند به راحتی، سخت ترین حرکت ها را تحلیل کرده و آنها را به درست ترین روش آموزش ببینند. آموزش ها به زبان ترکی ارائه شده و زیرنویس فارسی ساده و روان دارد.

دوره های آموزشی غیر حضوری رقص آذری سوین در سبک مردانه دارای سه دوره می باشد. دوره تبریز، دوره شهریار، دوره خزر. همه دوره ها برای یادگیری بهینه شما هنرجویان عزیز ضبط و آماده شده اند.

  • دوره تبریز

    دوره تبریز مختص هنرجویان مقدماتی می باشد که تاکنون تجربه رقص آذربایجانی نداشته‌اند. در این دوره حرکات مقدماتی رقص آذربایجانی آموزش داده و اجرا می شود. این دوره مبتدی می تواند راهنمای خوبی برای شروع شما در مسیر هیجان انگیز یادگیری رقص آذری باشد. در این دوره 17 حرکت پایه توسط استاد بهراد کفیلی به زبانی ساده آموزش و ارائه می شود.

  • دوره شهریار

    بعد از گذراندن دوره مقدماتی و یادگیری کامل حرکات پایه، شما می توانید برای تکمیل آموزش خود دوره شهریار را نیز تهیه کنید تا 20 حرکت جدید و پیشرفته رقص آذری را نیز یاد بگیرید. این دوره حرکات نسبتا پیچیده تری دارد، به همین خاطر بهتر است ابتدا دوره مقدماتی(دوره تبریز) را تهیه کنید تا در حدودی با رقص آذری آشنا شوید.

  • دوره خزر

    بعد از اتمام دوره های مقدماتی و پیشرفته، شما آماده انجام حرکت های پیچیده تری خواهید بود. که در دوره خزر ارائه خواهد شد. این دوره شامل 11 حرکت ترکیبی جدید خواهد بود. شما با کمک راهنمایی های استاد بهراد کفیلی به راحتی تمام حرکات را اجرا خواهید کرد.

با تهیه پکیج های آموزش غیرحضوری رقص آذربایجانی آکادمی سوین، این دوره ها همیشه در دسترس شما خواهند بود و دیگر نیاز نیست نگران فراموش کردن حرکت خاصی باشید. هر موقع لازم شد می توانید به ویدیوها مراجعه کنید.

در نظر داشته باشید ممکن است در ابتدا انجام حرکت ها برایتان سخت باشد. اگر تا به حال نرقصیده باشید، انجام حرکات موزون برای ذهن و بدنتان ناآشنا خواهد بود. حتما باید با حوصله و اراده مستمر به تمرین و تکرار بپردازید تا این حرکت ها ملکه ذهن شما شوند و در حافظه عضله ای شما ثبت شوند. آنگاه خواهید دید که چه راحت و روان تمام حرکت هایی که زمانی تصور نمی کردید بتوانید انجام دهید را به سادگی اجرا می کنید.

شما با یادگیری رقص آذری نه تنها هنر جدیدی به هنرهای خود اضافه می کنید، بلکه به خاطر حرکتهای خاص این رقص که نوعی ورزش نیز محسوب می شود؛ می توانید سلامتی جسمانی و روحی خود را ارتقا دهید.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فیسبوک
توئیتر
لینکداین
واتساپ
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *