اجرای رقص آذری در مراسم

اجرای رقص آذری در مراسم

اجرای رقص آذری و حرکات هماهنگ گروهی در مراسم

رقص آذربایجانی یکی از زیباترین و پرطرفدارترین رقص های نمایشی گروهی در بین سبک های مختلف رقص است. اجرای رقص آذری در مراسم و مجالس رسمی و ارگانی مانند همایش ها و مناسبت های مختلف، و حتی در جشن های خصوصی همچنون عروسی ها و مهمانی ها درخواست های زیادی دارد.

بهراد کفیلی

اجرای رقص آذربایجانی گروه سوین در مراسم

گروه هنری آکادمی سوین با کادری حرفه ای و مجرب، در زمینه اجرای رقص آذربایجانی (رقص ترکی یا رقص لزگی) در مراسمات رسمی، دولتی و خصوصی سابقه بسیار درخشانی داشته است. امروزه اجرای رقص و حرکات هماهنگ آذری در مراسمات طرفداران زیادی دارد. اجرای رقص گروهی و هماهنگ آذری می تواند شکوه بی نظیری را برای هر مجلسی به ارمغان آورد و لحظات شاد و به یادماندنی را برای مهمان ها فراهم کند.

گروه اجرای رقص آذری سوین بسته به نوع مراسم یا همایش، اعم از رسمی و دولتی یا مجالس شخصی مثل عروسی ها و یا تولد، نوع رقص و موسیقی آذری متناسب با آن را طراحی و آماده خواهند کرد.

آکادمی سوین علاوه بر آموزش رقص آذری در تبریز و آستارا، افتخار داشته تا در انواع مراسم نیز حضور داشته باشد و در کنار شما عزیزان لحظات زیبا و پرانرژی را تجربه کند.

هم چنین لازم به ذکر است که آکادمی رقص سوین به آموزش انواع رقص مانند رقص تانگو عروس و داماد، رقص دو نفره، رقص تکی، رقص گروهی، رقص آذری و رقص ساقدوش نیز می پردازد. برای اطلاع از شرایط کلاس ها می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

سوین مجری انواع رقص های گروهی در همایش ها و جشن ها

  • مراسم دولتی و همایش

در همایش ها و مراسمات دولتی برای سرگرم کردن مهمانان و فراهم ساختن اوقات خوش و به یادماندنی، برنامه های ویژه ای در نظر گرفته می شود. در واقع مقدار زمان و انرژی و فکر و هزینه ای که صرف این اجراها می شود نشان دهنده میزان توجه و احترام به مهمان ها خواهد بود. یکی از جذاب ترین و پرطرفدارین ترین برنامه هایی که در همایشات برگزار می شود اجرای رقص و حرکات هماهنگ گروهی آذری است.

گروه سوین با تیم حرفه ای خود آماده اجرای رقص آذربایجانی در مراسم و همایش های دولتی می باشد. اگر می خواهید مراسمی جذاب و خاطره انگیزی داشته باشید برای رزرو گروه رقص و حرکت های هماهنگ آذربایجانی، با تیم متخصص ما در ارتباط باشید. بی شک رقصنده های حرفه ای گروه هنری سوین با مهارتشان بیننده ها را مجذوب اجرای خود می کنند. و لحظات مفرح و خاطره انگیزی فراهم خواهند کرد.

  • ساقدوش عروس و داماد برای رقص

بدون تردید می توان گفت یکی از زیباترین و باشکوه ترین لحظات در هر جشن عروسی، رقص عروس و داماد است. گاهی اوقات همراه با عروس و داماد ساقدوش هایی برای جلوه بیشتر در رقص شرکت خواهند کرد. گروه سوین، رقص مورد علاقه و دلخواه عروس و داماد را طراحی و آموزش می دهد. و گروهی از بهترین رقصنده های خود را برای اجرای رقص هماهنگ با عروس به عنوان ساقدوش هماهنگ خواهد کرد. عروس می تواند همراه با دوستان خود رقص جدیدی آموزش ببیند.

آکادمی سوین آموزش های خصوصی برای انواع رقص های عروس و داماد برگزار می کند. یکی از پرطرفدارترین آنها برای عروس و داماد آموزش رقص اوزون دره (که یکی از سبک های رقص آذربایجانی) است. عروس و داماد می توانند همراه با مربیان سوین رقص آذری را آموزش ببینند. تا خاص ترین شب زندگیشان را برای خود و مهمانانشان زیباتر و به یاد ماندنی تر کنند.

در آکادمی هنری سوین علاوه بر آموزش رقص آذری برای عروس و داماد موارد دیگری نیز ارائه می‌شود:

  • رقص تانگو عروس داماد
  • رقص های دو نفره عروس و داماد

شما می توانید مطابق با سلیقه خود رقص دلخواهتان را یاد بگیرید.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فیسبوک
توئیتر
لینکداین
واتساپ
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *