آموزش رقص آذری پسرانه و مردانه

آموزش رقص آذری پسرانه و مردانه

رقص آذری پسرانه و مردانه

آموزش رقص آذری پسرانه و مردانه طرفدار زیادی دارد. امروزه کم کم تعبیر اشتباه اینکه رقص مناسب مردان نیست و فقط برای خانم هاست کمرنگ شده و مفهوم خود را از داده است. در رقص آذربایجانی که رقصی زیبا و اصیل است، رقص آذری مردانه به اندازه رقص زنانه اهمیت دارد و  یکی از بهترین روش ها برای ورزش و حفظ تناسب اندام و سلامتی است.

رقص نوعی ورزش هوازی به شمار می آید که سوخت و ساز بدن را بالا می برد که همین امر در تناسب اندام و لاغری تاثیر زیادی خواهد داشت. رقص آذری که گاهی با نام رقص ترکی هم یاد می شود به خاطر سرعت بالا و فعالیت زیادی که دارد مخصوصا سبک مردانه آن نیاز به آمادگی جسمانی خوبی دارد. ظرافت در عین حال چابکی که این رقص دارد تضاد و تعادلی زیبا ایجاد می کند. با این حال هنوز هر از گاهی پیش داوری های ناعادلانه وجود دارد که باید با آنها مقابله کنیم تا آقایان را نیز تشویق کنیم تا در این هنر زیبا نقش پررنگ تری داشته باشند و یک تجربه ارزشمند و رضایت بخش برای همه هنرجوها فراهم کنیم… حتی آقایان!

رقص آذربایجانی شالاخو Şalaxo

این رقص به خاطر سرعت زیاد و چابکی که در اجرای حرکات نیاز دارد یکی از پر طرفدارترین رقص های مردانه به شمار می آید. آقایان هنگام انجام این رقص چالاکی، زیرکی و مهارت خود را به نمایش می گذارند.

ما اعتقاد داریم کیفیت آموزش رقص تاثیر زیادی در همه جنبه های زندگی هنرجو دارد. شاید مهمترین آن جنبه فیزیکی رقص باشد ولی جنبه های اجتماعی، عاطفی، خلاقیت، شناختی و حتی معنوی تاثیر مثبت رقص را لمس خواهند کرد.

آکادمی سوین کلاس های متنوعی برای بانوان و آقایان و کودکان دختر و پسر برگزار می کند.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فیسبوک
توئیتر
لینکداین
واتساپ
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *