رقص آذری ویژه بانوان و دختران

رقص آذری ویژه بانوان و دختران

آموزش رقص آذری ویژه بانوان

رقص آذری ویژه بانوان، رقصی زیبا و دلنشینی است که در خطه آذربایجان پدید آمده است. این رقص سبک های متفاوتی دارد و ممکن است برخی از سبک ها تنها توسط خانم ها و برخی دیگر فقط توسط آقایان اجرا شوند. البته اغلب رقص های آذری عمومیت دارند و زن و مرد و کودک همه می توانند آنها را ایفا کنند.

از مشهورترین و پرطرفدارترین آموزش های رقص آذری آرام دخترانه رقص آسمه کسمه است. اجرای این نوع رقص در مراسم عروسی بسیار متداول است و می تواند زیبایی، وقار و متانت عروس را به نمایش بگذارد. نوع دیگری از رقص آذری که در مراسم عروسی توسط عروس ایفا می شود و بیشتر مواقع داماد نیز همراهی می کند، رقص اوزون دره نام دارد.

رقص عروس و داماد

 

رقص ترکمه

سبک دیگری از رقص آذری که تنها توسط بانوان و دختران اجرا می شود واریاسیون اول تره کمه است که رقصی باوقار، بسیار آرام و لیریک می باشد. به همین خاطر نوعی رقص آذری است که بسیار مناسب خانم ها است.

پیشنهاد می کنیم اگر در رقص آذری مبتدی هستید حتما قبل از انتخاب کلاس درباره آن اطلاعات کسب کنید تا مطمئن شوید این کلاس مناسب شما خواهد بود و آموزش ها بدرستی و اصولی انجام خواهند شد.

بانوان محترم می توانند با شرکت در کلاس های آموزش رقص آذری ویژه بانوان در آکادمی سوین، از همان ابتدا رقص آذربایجانی را به درستی و با بروزترین متدهای آموزشی، یاد بگیرند. در آکادمی رقص سوین تمام حرکت ها به صورت اصولی همراه با نامشان آموزش داده می شوند. در سوین اساتید خانم در زمینه آموزش بسیار مجرب و با تجربه، سال های زیادی است که در زمینه رقص و آموزش فعالیت می کنند. پس با خیال راحت با ما همراه شوید!

آموزش رقص آذری برای کودکان دختر

نقاشی رقص کودک دختر

اگر برای فرزند دختر خود دنبال کلاس مناسبی هستید تا استعدادهای خود را شکوفا کند. کلاس های حضوری آموزش رقص آذری دخترانه در تبریز و آستارا همراه با مربیان خانم در آکادمی سوین می تواند گزینه مناسبی باشد. در کلاس های رقص کودکان دختر که برای سنین 6 تا 13 سال برگزار می شود.

فرزند شما می تواند با کودکان هم سن خود به یادگیری رقص آذربایجانی بپرازد. نکات مثبت کلاس های عمومی این است که کودکان با انجام فعالیت و حرکات موزون در کنار هم در اجتماع کوچکی قرار می گیرند و با یکدیگر تعامل می کنند. این امر تاثیر مثبتی در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس کودکان خواهد داشت.

علاوه بر کلاسهای حضوری، آکادمی رقص آذربایجانی سوین دارای دوره های آموزش غیر حضوری می باشد. شما می توانید با خرید این دوره ها مناسب با برنامه روزانه خود به راحتی بدون محدودیت زمانی و مکانی به یادگیری رقص آذری بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ویدیوهای آموزشی به پکیج های آموزشی آکادمی سوین مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فیسبوک
توئیتر
لینکداین
واتساپ
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *